Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków – złóż deklarację
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków – złóż deklarację
Przypominamy o złożeniu DEKLARACJI dotyczącej źródeł ciepła i spalania paliw. Termin składania deklaracji dla nowo powstałych budynków oraz nowo instalowanych źródeł ogrzewania wynosi 14 dni.
Złożenie deklaracji jest obowiązkiem właścicieli i zarządców budynków.
E-Usługa umożliwia wypełnienie, złożenie lub modyfikację deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz niemieszkalnych.
Ewidencja ma na celu zebranie informacji o źródłach ciepła, jakie wykorzystuje się do ogrzewania budynków, ale także przygotowania ciepłej wody użytkowej. Dotyczy to zarówno w budynków mieszkalnych jak i niemieszkalnych.
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków ma stać się narzędziem, które będzie wspierać organy administracji centralnej i samorządowej w wymianie pieców, tak zwanych “kopciuchów”.
Jak złożyć deklarację?
- przez stronę zone.gunb.gov.pl/deklaracja-ceeb za pomocą profilu zaufanego lub e-dowodu,
- w urzędzie właściwym dla umiejscowienia budynku bądź wysyłając pocztą.
Tel.: Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku 41 273 61 30 i 41 273 61 43.