Zasady funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy w Wąchocku od 25 maja
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 878) oraz art. 46 pkt. 20 w zw. z art. 68 ustawy z dnia 14 maja o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz.U. poz. 875)., od poniedziałku 25 maja urzędy administracji publicznej, w tym samorządowej, przywracają bezpośrednią obsługę obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
W związku z faktem, że Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku w trakcie trwania epidemii nie jest całkowicie zamknięty dla interesantów zmiany w obsłudze nie będą znaczące.
– sprawy będzie można załatwić osobiście jednak w związku z rotacyjnym systemem pracy części pracowników i w celu zapewnienia odpowiednich warunków sugerujemy wcześniejsze umówienie się na wizytę
– ograniczona będzie ilość osób przebywających w urzędzie, zgodnie z rozporządzeniem dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi (nie wliczając osób obsługujących interesantów)
– nadal nie będzie czynna kasa, planowany termin otwarcia to przełom czerwca i lipca br. w zależności od sytuacji epidemiologicznej na terenie Gminy Wąchock
– „odmrożeniu” ulegają zawieszone przepisy wstrzymujące bieg terminów administracyjnych, które zaczną biec ponownie od 25 maja 2020 r. Jednocześnie informujemy, że Urząd Miasta i Gminy w Wąchocku realizował swoje zadania niezwłocznie, bez wstrzymywania terminów administracyjnych.
Przypominamy telefony
- Sekretariat 41 273 61 30
- Budownictwo (kierownik BGK i RI) 41 273 61 34
- Podatki 41 273 61 35
- Urząd Stanu Cywilnego 41 273 61 44
- Oświata 41 273 61 46
- Rada Miejska 41 273 61 49
- MGOPS 41 271 50 34
- Odpady 41 273 61 33
- Kasa/okienko podawcze 41 273 61 31
Oraz kontakt elektroniczny:
- adres mailowy: kontakt@wachock.pl